Mest læste
Talentløs Dirch Passer-film taget til nåde i USA og udgivet som 4K-samlerobjekt
Forbered dig på at blive underholdt! Første billeder fra ‘Gladiator II’
Dune 3 officielt sat til at udkomme i december 2026
I hvilken rækkefølge skal du se Abernes Planet-filmene?
Hvorfor præsterer en PlayStation 5 bedre end en Xbox Series X?
One Life-anmeldelse – En vigtig og tankevækkende historie
Nintendo vil bekæmpe scalping af Switch 2 ved at øge produktionen
Shadow of the Erdtree: Den nye Elden Ring-udvidelse er den bedst anmeldte DLC nogensinde
Horizon: En Amerikansk Saga, Del 1-anmeldelse – Et storslået westerndrama med små fodfejl
Kevin Costner i økonomiske problemer efter flop i biografen
Trods en vaklende start med, efter de første par uger, kun 300.000 spillere er spillets producent Ubisoft langt fra færdige med Prince of Persia: The Lost Crown.
I et opslag på det sociale medie X fortæller spillets instruktør, Mounir Radi, at teamet hos Ubisoft Montpellier har “op til adskillige gratis opdateringer på vej“, hvoraf den første er lige på trapperne.
I det hele taget er Prince of Persia: The Lost Crown langt fra at være “færdigt“, lyder det.
Mounir Radi benytter også lejligheden til at takke for spillets overvældende positive modtagelse, selvom det altså endnu ikke er blevet omsat til et tilsvarende positivt salg.
Prince of Persia: The Lost Crown er første spil i Jordan Mechners originale action/adventure-serie fra slutfirserne siden 2010, hvor Prince of Persia: The Forgotten Sands så dagens lys side om side med Hollywood-floppet baseret på samme serie.
Det ligger i øjeblikket med en metascore på 86 for både anmeldere og brugere.
Her på Arkaden var vi da også meget begejstrede for prinsens tilbagevenden og kvitterede med 5/6 stjerner.
Spillet fik også den store behandling i Arkaden Podcast, hvor undertegnede, sammen med Morten Urup og Janus Hasseriis anmeldte Prince of Persia: The Lost Crown. Du kan se eller gense episoden herunder:
Mark Elsberg – Skribent
Når ikke Mark lapper gamle mainframe-systemer hos et dansk forsikrings-konglomerat, bliver tiden brugt på at forstå, hvorfor computerspil er så pisse fede. Eurogamer-alumne, der fortærer alt fra AAA over indies til shovelware fra nederste hylde. Især sidstnævnte. Nogen skal jo spillet det lort.